Kızımın adı Serra 2.kızım yolda tek isim düşünüyorum şuaan aklımızda.Miray,Erva,Aylin var .kızım Erva istiyor. Lena lina mira liya alya,azra,gibi isimler düşünmüyorum koyanada saygı duyuyorum tabi. Nasıl isim önerirsiniz bunlarım dısında 🤔Serra çok içime sinmişti ve hemen koymustuk.Diğer kızım Erva ismi nasıl olur sizce