Ftmsgr Şafak kaç Anneler Hazırlıklar Nasıl Gidiyor sezaryanmı normal doğum mu düşünüyorsunuz birazcık sohbet edelim🌺🥰
[silindi] Ftmsgr ikiz benımkiler 40 haftada doğarsa 97 günüm doğmazsa daha az ki zaten 40 a kadar gitmezler ikiz oldukları için hayırlısı :)
Dilekcnkn Ftmsgr 1 saat kadar sonra son 26 😊 Normal doğum düşünüyorum şu anda da öyle gözüküyor . Hazırlıkların hepsi tamam 👍🏻
Aysencanbay9595 Ftmsgr Benim şafak 55 inslalah 32 haftaligim ilk doğumum normldi inslalah bu dogumumda normal 🥰🧿🙏
sansli_anne Benim de 209 gün aman Allahım ne kadar çok geliyor gözüme 🤣 sağlıklı doğsunlar da biz bol bol bekleriz hanımlar bugünlerin keyfini çıkarın kesinlikle🤣🤣❤