Merhabalar annelerimiz size bişey soracam 33 haftlk gebeyim ve bugün bebeğim çok oynuyor çok haraket ediyor buda benim canımı yakıyor tabiki çok haraketli olması herşeyin yolunda gittiğinnn belirtisimi korkuyorum neden bu karnmda bugün hiç uyumadı hep oynuyor diye 😞