zeynnn5441 Merhaba hanımlar, az önce kayinvalidem aradi boya aldım saçımı boyarmısın dedi 2 aylık hamileyim bisey olur mu acaba balkonda boyucam ama bisey olur mu ki
cidolila zeynnn5441 ben kuaförüm hamile kaldıgımdan beri boya yapmıyorum kokusu belki dokunur diye dışardaki boyalar ağır koku oluyor bide elime değer bebeğe leke olur diye yapmakta istemedim kendi saçımı boyatıyorum 3 aydan sonra ben bişey olacağını düşünmüyorum ama içinizde vesvese varsa kesinlikle yapmayın 🌸