zehracinar SevcanahinBingl Çoğu ilde pide fırını Yok hamur açıp yapmak gerekiyor,oda çok zahmetli oluyor 🤦🏻♀️Siz hangi ilde yaşıyorsunuz
Deletedmom18 Deletedmom65 özel uçak göndereyim sana 🤣🤣🤣 zahmet etme yol izni falan doğurursan uçakta doğurursun pilot olur yavrunda 🤣🤣🤣🤣
Baharun2 Deletedmom18 kız valla hiç takmıyom Allasen hangi yediklerimiz sağlıklı da tek dert lahmacun oldu ? Bütün meyve sebzeler hormonlu değil mi Allasen ? Yani sağlıksız beslenmekten kasıt cips kola değil ki şu an herşey kimyasal herşey sağlıksız.Neyi abartıyolar anlamıyorum 🤦🏻♀️
Deletedmom18 Baharun2 doğru dedin valla canım daha neler çıkaracaklar merakla bekliyorum ben cahal mışım bu proğramda öğrendim herşeyi 😁😁😁😁 sorular cevaplar maynak kaynıyor Muş dünya ben bir haber mişim? 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Cans50 Et olduğu için arkadaş sordu sanırım.bizneden böyle hassasız.Annem de diyor biz herşeyi yerdik içerdik.Şimdi çıktı bu.şunu yeme bunu ye.Et sonuçta fırında pişiyor yani çiğ değil ki.yenmesinin ne zararı var.
Elanaz JeyranAhadova Ben neredeyse haftada bir, bir tane yiyorum. En sevdiğim yiyecek😋 Evde içini hazırlayıp fırına verince de muhteşem oluyor kendi damak zevkimize göre.
Sukranerolkaradag JeyranAhadova Ya hamile kaldığından beri dışarda yiyemediğim her şeyi evde yapıyorum.pizza,hamburger,ice tea,dondurma,yoğurt,tereyağı,pide... Lahmacun da yapayım 🤣 🤣 Aklıma getirmişken.
Baharun2 Deletedmom18 aynen bazen şok oluyorum bu nasıl zararlı olur diye 😂 hiç düşünmüyorum yesem bişi olur mu diye 😂😂😂
Sukranerolkaradag JeyranAhadova Ya hamile kaldığımdan beri dışarda yiyemediğim her şeyi evde yapıyorum.Ekmek,pizza,hamburger,ice tea,dondurma,yoğurt,tereyağı,pide... Lahmacun da yapayım 🤣 🤣 Aklıma getirmişken.