Benimde oglum 26. haftadan beri kafa asagida, dogum posizyoninu aldi, kizimdada öleydi ve kizim hesaplanan tarihten onbir gün gec geldi. Hic korkmayin normal. Bendede simdi öle 26. haftadan beri cekiyorum😅kafa asagida rahim agzina cok yakin oldugundan hareket ettiginde cok rahatsiz edici bi duygu olusuyo. Vajinada kipirdanmalar yanmalar bazen bi sizi, sanki düscekmus gibi her an, ve bir basinc. Ama normal bunlar korkmayin kötüyü de cekmeyin, doktorunuz hersey normal dedigi sürece önemli degil🥰