Philips avent elektrikli de aldık. Ablama annem Almanyadan getirmişti ama hiç kullanmadı, o da bana kaldı. Mochi tek başına işini gördü. Ben de Allah nasip ederse som 7 günüm kaldı sonrasında deneyimleyeceğim. Elektrikli mi manuel mi o zaman göreceğim kısmetse 🙈