Gokcemcelik Merhabalar . 13+3 haftalık hamileyim 2 gündür kasiklarimda bir baskı var . Enfeksiyon oldum sanırım akıntımda var. Yarın doktora gideceğim bu şekilde olan var mi ? Doktorlarıniz ne dedi 😞
Aysel_poyraz Gokcemcelik bendede oldu hamileliğimde hep enfeksiyonla karşilaştim hamileliğimden öncede vardi tetonoz aşısı var sağlik ocaği gebelere vuruyor vurdurmani öneririm ben gebeliğimde vurdum ve şimdiye kadar enfeksiyon yok çok şükür 36+4′düm şuan
Gokcemcelik Aysel_poyraz 20li haftalarda vuruyorlar diye biliyorum o iğneyi. Enfeksiyon tespiti için idrar tahlili mi alıyorlar yoksa alttan muayene mi ediyorlar
sinemcansenturk Gokcemcelik enfeksiyon için idrar tahlili alınıyor ama gebelikte akıntı normal diye biliyordum.
Aysel_poyraz Gokcemcelik idrar tahlili yapiliyor enfeksiyon falan varsa ilaç veriyorlar kullandinmi geçer
Gokcemcelik sinemcansenturk evet normal ama rengi şeffaf degil biraz sarimsi ve kasiklarimda ki baskıyı siskinligi enfeksiyona bağladım açıkçası 😞 herzaman ki akıntım gibi değil sürekli nemli vajinal bölgem 😞