Merveelisa Cgdeem7 bizede Prima pişik yapmıştı molfix aldık o da yaptı E bebek baby me markası aldım bidaha pişik flan olmadı çok şükür
Dilekcnkn Cgdeem7 Pure yeni mi çıkmış 🤷♀️ Ben hep ya premium care yada aktif bebek kullandım 2 oğlumada ama hiç pişik olmadılar yani çok az