Nidakrbla filiz erdemliyi çok oneriyolar bide semra mi sema mi ne tesettürlü doktordu 3 gün hastahene ye yatınca o ilgilendi kesinlikle iki doktor süper son kez şansımı deniycem bı umut belki kabul ederler eğitim araştırma ya takip olmam gerekiyormus yüksek tansiyon olduğu için ve hiç memnun kalmadım sadece stajer bakiyor