esmerrmm Kizlar ya artik okadar cok yoruldumki tansiyon düşmesinden mide bulantisindan geceleri giren sancilardan . Artık dogsun istiyorum ama dogsun diyede birsey yapamiyorum çünkü dogumdan korktugum icin birseyler yapasim gelmiyorda 🥺😩😩 halp
Hilal-95 esmerrmm yaa allah bi avazda kurtarsın kuzum korkma napalım gerçi bende korkuyorum da gende hareket etki normal olsun kolay olsun inşallah 🙏🏻
2prens1prensesannesi7 esmerrmm Gerçekten bende öyleyim hareketim kısıtlandı 2 tane çocuğum daha var onlara yetişemiyorum eşimle arkadaş gibiyiz her konuda kendime bakamıyorum son 3 hafta Allahım sağlıkla almayı nasip etsin bizlere ( evlatlarımıza da anne baba kıymeti bilmeyi )
Bebito-ve-annesi esmerrmm ben Meryem Ana otunu duydum doğumu kolay atlatmaya neden oluyormuş dıye yine de arastır kullan eğer istersen derim
Zeyyyn Denizyildizii 🤣 bende öyle derdim de tasası sarıyor normal olsun istiyorum sezeryana döner diye korkuyorum döndümü yapacak birşey yok ama korkuyor insan
esmerrmm Bebito-ve-annesi meryem ana otunu dogumda sanci cekerken acilman rahat olsun diye kullaniliyor cnm