Seda18 Kızlar 12 hafta 4 günlük hamileyim inanılmaz diş ağrısı çekiyorum ne yapacağım gözüme kadar vuruyor ağrısı 😞😞😔😔
Huriyeolgn Seda18 aksatmadan dıs hekımıne gıtmelısın canım ıltıhap kandakı crp degerını artırıyor antıbıyotık verır muhtemelen cok gecmıs olsun
Betyblue Seda18 benimde 3 aydır inanılmaz ağrıyor 20 lik dişim çürümüş yarın çektireceğim bakalım aksatmadan doktora git derim ilk 3 aydan sonra çekiyorlar bu ağrıya dayanılmaz
Huriyeolgn Seda18 ben hamıleyken 3 kez dıscıye gıttım hıc yonlendırmedıler ama dıse mudahale yaptırmadım antıbıyotık ıle ıltıhabı gecırdıler ama 2. Trımester donemınde dıs tedavısı olabılıyor 1 ve 3 te olmuyor
mayis13 Seda18 ben hamilelikte çok çektim dişten yarım saatte olda kesiyordu . Bi zararı görmedim diş hekimim Önerdi
FDK2835 Seda18 az önce birine yazdım. Ezilmiş sarımsağı ağrıyan bölgede 5-10 dakika tutarsanız iyi gelir. Yirmilik dişimde bana çok iyi gelmişti. Bebek düşünüyorduk. Adet günüme kadar doktora gitmedim parol ve sarımsakla direndim. 1 saat sonra antibiyotik etkisi gibi ağrıyı kesti.
Nslhnasya Bende çekiyorum dış ağrısı son 1 haftam kaldi dogumdan sonra kurtulucam insallah largopen antibiyotik verdi dr kendi dr kullanabilirsin dedi biraz rahatlattı ilaçtan önce sarımsak veya karanfil koydum geçici rahatlatıyor allah şifa versin