1225 Hanımlar 38+6 haftalığım geçen haftalarda da yalancı sancım vardı ama şuanda hiç birşey yok günde 2 saat yürüyüş yapıyorum doktorum ahududu çayı verdi ama tık yok sancım hiç gelmiyor napabilirim fikriniz varmı
Asellinaanesi 1225 Aynı durumdayız ya bende de nst de sanci bugün 80 leri yüzleri gördü bende 1 gram tık yok sadece belde ve aşağıya baskı var
Zehrayrr 1225 bende 40+4 üm ama hala tık yok o kadar az ki sancılar hafif hafif gelip gidiyor perşembeye kadar gelmezse suni ile başlatacağız dedi doktor 🥺🥴
Burcu98 Asellinaanesi 40 üzeri sancı sayılıyor dimi? Ben nst girdim 40 ve üstü çıktı en fazla 1 kere 80 i gördü diğerleri 40 50 60 falan
Asellinaanesi Burcu98 Valla bilemiyorum kuzum benim bugün 100 olmasına rağmen doktor hissediyor musun dedi çok değil dedim gönderdi ona bile sanci gözüyle bakmadıysa şuan sana ne desem yalan olur