Arkadaşlar, bende koku yok, akıntım hamilelik için normal ( bu ikinci hamileliyim, o yüzden anlıyorum), bazen yoğun Kıvamlı oluyor, kaşıntı yok, idrar tahlilinde bir şey çıkmadı. Ben vajina içinden örnek alınıb tahlil yapılıyorya, onu yapmadım. şimdi bu enfeksionlar erken doğuma sebebiyyet veriyor diye korktum. Acaba bana belirti söylerseniz, ben olup olmadığına bakayım. Varsa, doktora tahlil için ısrar edeyim.