Seross10 ezg6119 değerim yüksek olunca yapmaya gerek duymadı bu değerde baktı kese yoktu 1 hafta sonra gel dedi keseyi gördük çok şükür
SerraveAnnesii ezg6119 Anladım canım herkeste aynı olacak diye birsey yok mesela görümcem de 7. Haftada görmüştü ☺️
Sevdaorman ezg6119 zaman geçmiyor haklısın 😊 Perşembe günü kalp atışı için gidecegiz ben de sabırsızlanıyorum
SerraveAnnesii ezg6119 Bilmiyorum ama geç yumurtlama yada geç döllenme de olmuş olabilir böyle bir ihtimal de var
Gamzeyasarr ezg6119 ben uygulamaya göre tam 5+0 da gittim ve kese göründü ama doktor 3-4 haftalık dedi
canoldunbebegim 5 te gördük 6. Hafta kalp atışı duyduk 🙏 ama 8. Haftaya kadar görülmeyen olabiliyor yada boş kese diyorlar sonradan bebek geç döllenme ile oluşabiliyor ve kalp atışları geçte olsa duyuluyor