Busra0710 Kızlar 2 buçuk ay oldu sezeryan olalı, ama dikişlerim sanki ilk zamanlardaki gibi hassas ve uyuşuk oluyor.evet iki çocukla yoruluyorum okula git gel vs yani sırf yormaktan olur mu bu ağrılar, korkuyorumda
Kksll Busra0710 o uyusukluk senelerce geçmiyor maalesef kişiden kisiye değişiyor ama daha çok yeni sizinki normal yani