Turuncufil Yaklaşık 12 saattir belimde ağrı var sancı gibi giriyor ve bir süre sonra tekrar geliyor 37+4 üz başka herhangi bir şeyim yok nişanım gelmesi gibi. Bunu yaşayan var mı hastaneye gitmeli miyim