36+4 çatı kontrolümü oldum kızlar. Hiiiiç ama hiiiiç korkulacak bir şey yokmuş. İçim bile cız etmedi. 1-2 cm açıklığım varmış. Nstde de düzenli ve yüksek sancılarım çıktı. Doktorum eve gönderdi evde yatış verdi. Cuma günü tekrar gideceğim cumaya kadar doğum olmazsa tekrar kontrol edecek doktorum. Bu haftalarda doğum yapan oldu mu? 3 kiloymuş bebeğim. Ama ultrason cihazı 430 fazla ya da eksik ölçer dedi. O yüzden ne kadar fazla içerde kalırsa bizim için iyi bol bol yat dinlen dedi.