evetbenavukatiyim Zeynepyazicicelik Lütfen iyi bir dişçi bulmaya çalışın herkes ilgilenmiyor maalesef
ElifSencan123 Zeynepyazicicelik Bende 14 haftaligim dünden beri ölüyorum diş ağrısından 3 tane parol içtim halen sızlıyor sanırım bende gidicem mecburen başka çaresi yok malesef karanfil yağı iyi geliyo diyolar denediniz mi ben de aldım deniycem bu gece yatarken
annesi_ kedivebebekannesi5555 Ay hadi inşallah geçer kullanıyım bari sigarada içmem normalde ben benim bekarlıkta vardı problem dişlerimde ama hamile kalınca hepten arttı dökülmez inşallah dişlerim ya çok korkuyorum
kedivebebekannesi5555 annesi_ inşallah bı deneyin kısa bir arastirma yaparsanız paradontax diş macununu kullananlarinda faydalı olanların yorumlarını görürsünüz , altında şey yazmalı , paradontax diş eti bakımından uzman , yazar bı deneyin bakalım 🙂
Lilyy Zeynepyazicicelik yok sordu ağrı nasıl oluyor bişey yediğindemi flan diye srnde iyice anlatırsan yapar kurtulursun
Avbmert38 Seross10 ben de 20. Haftamdayim dolgulu bir disim agriyo suan uykumdan uyandirdi beni. Napcagmi sasrdm
Seross10 Avbmert38 doktor tek yapacağın tuzlu su gargara ve fırçalama dedi. Hatta çocuk fırçası al dedi. Macunlu macunsuz fırçala karanfil yağı vs kullanma dedi. Doğum sonrası 3 tane çekim olacak 🙈
Seross10 kedivebebekannesi5555 gebelikte de kullanılır dimi o macun. Bende alayım bari diş şikayetlerine iyi gelir belkide
Selin12- Zeynepyazicicelik benimde disim çürüdü 19 haftalık hamileyim doktora sordum hastaneye gidebilirsin dedi ve aguamentin kullana bilirsin dedi sizde kebdi doktorunuzu danisip gide bilirsiniz çünkü ihmal kötü sonuç doğuruyor benim gibi ilk başlarda gitseydim belki dışım çürümeyecekti
Vahideozturk2 Zeynepyazicicelik benim de diş etlerim çokmkötğödurumda, diş etlerim şişiyor ve kanıyor, muz gibi yumuşak bi şey yerken bile kanıyor diş etlerim.ben de ağrı yok, Doğuma az kaldı doğumdan sonra gitmeyi düşünüyorum
Zehraspl Zeynepyazicicelik ben daha gecen hafta gittim canim disciye10+5 im suan normalde gebelerde ilk 3 ay ve son 3 ayda yapmiyolar ama kadindogum doktoruna sor diyolar benim discim oyle dedi eger zarari olmaz derse dolgu yada kanal tedavi yapcam zarari olur derse gebelere ozel antibiyotik var onu yazcam ic gecirsin agrini doktorun yaptir diyene kadar erteleyelim dedi kadindogum doktorum zarari olmaz diye imzali kagit verdi simdilik dolgu yapti eger gene agri baslarsa kanal tedavi olcak benim dis agrim artik kulagima zarar verdi kulagim duymuyodu agrirken sukur simdi birseyim kalmadi
Zehraspl Zeynepyazicicelik yok sadece dolgu yapilacak disimin altina azcik morfin vurdu az bisey ora uyustu
Rumrumrum Zeynepyazicicelik gebelikte diş tedavilerinin ertelenmesini yada iptal edilmesinin hç.bir anlamı yok demişti doktorum. Ama gebelik öncesinde bir sıkıntın yoksa gebeliğe bağlı ağrıyodur çünkü bebek anneden kalsiyum alıyor oda dişleri güçsüzleştiriyor. Beslenmene dikkat et ve temiz içerikli diş macunu kullan canım