Annesininaski benim eltim de benden büyük 2 oğlu var ortanca olan sıkıntılı doğmuş ve 6 ay sonra vefat etmiş evlat acısı görmesine rağmen salak salak konuştu hep hamileliğimin başında ben oğlum olsun istiyorum demiştim senin kızın olacak içime doğuyor diyordu sonra doktor ikili test zamanı kıza benzetti ben demiştim bilmem ne insanların içinde oğlan çocukları çok tatlı oluyor kız çocuklarını sevemiyorum bilmem ne diyordu oğlum olacak nasipse kesinleşti önceliği tabiki sağlıklı olması ama insanlar böyle saçmalıyorlar işte şimdi de kızları sevemiyorum ben diyen kadın akrabaların kızlarını severken kocasına bi kız da biz mi alsak diyor 😂😂 maksat moral bozmak hiç takma Cnmm