Kızlar benm sorunum aksam olunca kasığımdan belime doğru âdet ağrısı gibi ağrı giriyor 30 saniyelik 15 dakikada bir oluyor bu sancı sabah uyanıyorum hiçbir belirti yok gayet enerjik oluyorum doğum belirtisi mi nedir anlayamıyorum 2. Gebelik ilkinde hiç böyle şeyler yaşamamıştim acemi gibiyim nişan da gelmedi acil yardım edin ne yapayım…
Gebelik haftası 40+1