Ayse91
Herkese öncelikle merhaba
Kullandığınız yada önerdiğiniz strilize makinası varmı?
Kivito
Avent üçü birarada çok güzel
Gulyllu
Bu sefer kesin almam lazım benimde ya şuracıkta durayım
Aykimgebe
Bende almak istiyorum ama cidden gerekli mi emin olamadım pahalı çünkü aventinki kardeşimin doktoru emziği sterilize etme yenisi al sık sık değiştir demiş 🤔