Fatmanuryetik düzenli olarak günde 3 defa batikon ile pansuman yaptım, bunun dışında doktorum contractubex yazdı daha önce motor kazası sonrasında da kullandım ve faydasını kısa sürede gördüm, sezaryan sonrası da hem dikiş izi hemde vücudumdaki çatlaklar için kullandım, beyaz tenliyim, inanılmaz çatladım da ee haliyle iz çok fazlaydı ama çabucak geçti, şimdi yine hamileyim ve şimdiden aldım koydum kenara kısmetse doğumdan sonra yine kullanacağım, doktorun aslında önermesi gerekirdi ama sen yine de kontrle gittiğinde sor 🤗