Arkadaşlar herkese merhaba, ben 9 hafta 4 günlük gebeyim ve ilk gebeliğim. Size danışmak istediğim konu şu inanılmaz düzeyde koku hassasiyeti ve bundan dolayı mide bulantım var. Son 5 haftadır normal sulu yemek olarak hicbirsey yiyemiyorum. Özellikle soğan sarımsak kokusu beni bitiriyor. Resmen başım dönüyor bayılacak gibi oluyorum. Ve artık herşeyden bu kokuları almaya başladım. Ocaktaki gaz kokusu bile bana bu şekilde geliyor. Bu durumu bu düzeyde yaşayan var mı duzeliyor mu? Ne zaman geçer acaba gerçekten çok mutsuzum. Yemek yapmayı o kadar severdim ki şu an bir daha yemek yapabileceğimi bile düşünemiyorum. Teşekkür ederim 🙏