İyi akşamlar arkadaşlar, bugün muayenem vardı, tam 18 haftalık gebeyim, doktor bebeğin boyunun 21 cm kilosunun ise 241 Gr olduğunu söyledi, internetten araştırdım biraz, haftasına göre çok fazla, bu anormal bir durum mu, gebelik şekeri vs olabilir mi acaba aklıma çok takıldı?