Merhabalar anneler ben yaklaşık 2 yıla yakındır bir iş yerinde çalışıyorum 32. Haftada doğum iznine ayrılacaktım fakat sağlık problemim nedeyinle erken ayrılmak zorumda kaldım yani doğum iZin rapor günüm gelmeden 17 günlük rapor aldım rapor sürem dolunca doktorum çalışamaz raporumu verecek doğumdan sonra ücretimi alırken sıkıntı olurmu kesinti olur mu bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi