Ergvn Belizmoms benim de o haftalarda başladı :( inşallah tekrarlamaz sizin. Ama ara ara olmaya devam ediyor maalesef.
Aysobaciniz Ergvn benimdee öyleee benimdeeee 😞😞 38+4 deyim 35 den beri var önce sağdı şimdi hem sağ hem sol 😞 artık dayılmaz ağrıyor ve batıyor 😢 normal dedi doktor ama bu kadarda zor olmamalı 😢😢
Ergvn Bazı an çok nadir şiddetli bi şekilde ağrı girerse nefesim kesilir gibi oluyo. Ve bu önce kaburga arkası sırt ağrısıyla başladı kaburgaya çevirdi
Mayamina Aynı şeyleri yaşıyorum. 26 haftalık hamileyim son bir haftadır siddetli şekilde sağ göğüs altı kemiğim resmen batıyor agrıyor. Otururken canım cok acıyor. Yere ya da koltuğa sırt üstü yatınca ve kendiöi hafif gerince rahatlıyorum aksi halde cok agrıyor.. doktora gidince tekrar soracagım 🤦🏼♀️
Mayamina durununannesiiiiii hadi ya.. şükrediyordum hamilelik boyunca ne bulantım ne tiksinme oldu diye.. bu baya kötü oldu benım için. Eziyet yani oturamayan bir insan napabilir ki? Yine de bin şükür tabi. Sizin de gözünüz aydın rabbim sağlıkla büyütmeyi, büyümesini nasip etsin inşallah 🌿🌿
Sblatc Ergvn benimde sağ kaburgalarım ağrıyo genelde. Özellikle otururken. Bebek büyüdüğü için heralde
Ergvn Ben dün doktora sordum normal dedi daha da olacak maalesef dedi. Bebek büyüyüp daha da yerleştiği için oluyormuş
Dolorex93 Ergvn bebek makat pozisyonda ise oluyor ve doğuma kadar bende çektim yatınca geçiyor ayakta başlıyordu bebeğim hep makattı doğuma kadar cektim maalesef
durununannesiiiiii Mayamina teşekkür ederim darısı sİze olsun inşallah.bende öyleydim cnm ne bulantı ne baş dönmesi çok şükür hep rahat diyordum kendi kendime sizin gibi:)bu agrı olduktan sonra zorladı tabi ama doktor normal oldugu söyledi. Ayakta durmaya yorulmaya hiç gelmiyo anca uzanınca rahatlıyordum ben
Gmzoztrk45 Ergvn Ergvn aynısı benim de sağ tarafımda, sanki içerden orası yara olmuş gibi hissediyorum, doktor ayakları orda dedi, sürekli orayı sıkıştırıyor demek ki, ama bazen gerçekten çok sızlıyor.
Mayamina durununannesiiiiii inşallah Allah razı olsun, aynı beni tarif ettiniz aynı şeyleri yaşamamışız ve yaşamışız😬😅
Ergvn Daha önce de ben yazmıştım buralara. Allahım şu an kaburga acısından uyandım sızlıyor uyutmuyor. Bu hep böyle mi devam edecek 😪😴 Ne zormuş buu doğuma kadar sürerse çook kötüü