Mminikmucizemmm Merhaba normalde çok hareketli olan bebeğim iki gündür çok az hareket ediyor başka bir şikayetim yok ama sanki hareketi azaldı gibi geliyor sizce normal mi bu haftalarda
gokcekocyigit07 Mminikmucizemmm bugün bir çok kişiye aynı cevabı verdim 😁 30′dan itibaren düzene biniyor genelde uyku halinde oluyorlar, endişe etme, stres yapma 🤗 illa tereddüt edersen de doktora git tabi.