Kızlar bugün randevum vardı . Mutluyum .Çünkü belden uyusturma ile doğum gerceklesebilirmis .Kan sulandırıcıyı doğumdan 1 gün önce kesecekmişiz .Coraspini 33.haftada kesmiştik zaten .. üzerimden koca bir yük kalktı sanki .Genel anestezi bana yaramıyor .Bünyem kaldırmıyor 😞Nstye girdim hafif sancılar varmıs ama çokta önemli değil dedi . 2 tane küçük sancı doğum olmaz dedi . Alttan muayene ile baktı açılma yok çok şükür 🤲🏻İlaçlarımı düzenledi . Nasip olursa 15 ekim gibi kavuşuyoruz 🤩Yüzünün fotoğrafı için yine yarım saat uğraştık .. Bizim bey yine göstermedi 🤷♀️Halbuki ne hayallerle gitmiştim 😄Sağlığımız sıhhatimi çok şükür iyi 🤲🏻4.sezaryen olacağı için yavaştan artık korkular sarıyor beni 🥺