cidolila Biraz yürümek için dışarı çıktım kasıklarıma agrılar girdi 1 saniyelik sancı böle bişey mi normalde aktif biriyim ilk defa böle bişey oldu korktum zaten bu hafta çatıma bakılacak baya bi stres yaptım acaba diyorum ondan mı kaynaklanıyor 🤷♀️
Bsydz cidolila Yürüyüş yapınca benimde öyle oluyordu ama sancı değil canım sancı geldiğinde saniyelik sürmüyor belinden kasıklarına doğru nefesini kesecek bi ağrı oluyo geçiyo ve sürekli tekrar ediyo 🤗
Bsydz cidolila rica ederim canım çok iyi anlıyorum seni 2 ay önce doğum yaptım bende hep acaba sancımı diye düşünürdüm ama sancı kendini belli ediyormuş 🤗