hep napacağımı bilmiyorum diye post açıyorsun .İnsanlar sana fikrini söylüyor ama asla tatmin olmuyorsun .Biz değiliz eşinle evli olan .Al karşına adam gibi konuşun .O ne istiyorsa koysun sen ne istiyorsan koy yeter artık ya . Büyüyünce hırslarınızı cocuğunuza anlatırsınız bir bir .Adınla seslenmedik sana aylar sürdü mahkemeye verdik dersiniz .Böyle birşey ne gördüm ne duydum ömrümde .El kadar sabi ya yazık günah .Dahada üremeyin siz bence çocuğa ihtiyaç yok evde siz varken .