Balm0990 Ankara şehir hastanesinde gittiğiniz memnun kaldıgınız ya da nefret ettiğiniz doktor varmı😁😁
userbame Ankara şehir hastanesine bir kere gittim.sonuç almaya gittiğim gün başka doktora verdiler.Kısaca doktorlar değişiyor
Beyza00_ Necati Hançerlioğullarını çok met ettiler canım bana pazartesi randevum var bakalım inşallah memnun kalırım doktor bence iyi randevu bulması bile çok zor ona
Balm0990 Beyza00_ bende bu hocayı cok duydum ama randevumu fatma hocaya almıştım şimdi tekrar alamıyorum
Balm0990 balbocegim27 gerçekten cok coook tatlı bi doktor inşallah yine ona randevu alabilirim. Randevu alamazsam kime alcam onu hiç bilmiyorum işte 🙄🙄🙄