Mayraaa Gizem93 cok sukur duzeldi yani nefes darligi asiri derece cekmiyorum cok hafif oda gelip geciyor
Adjer12 Mercomom bende 21+4 haftalik gercekten cok zor nefes darligi öluyorum zanediyorum birde ustune panik atak hastasiyim
Gizem93 Adjer12 bende 17.haftamdayim panik oluyorum resmen o an bende yeni basladi oncedende panik atagim vardi ama hamileyken hic yaşamamistim
Mayraaa Gizem93 sanmıyorum oyle birşey olsaydi doktorlar bilgi verirdi.ayrica cogu gebenin basina gelebilecek birsey genelde oluyor diye biliyorum hatta uygulamadada nane bolumunde bazrn yaziyor nefes darligi yasiyabilirsiniz diye
adsmom Gizem93 Ben normalde panikatak hastasıydım, bu nedenle hep oluyordu. Psikologa gidiyorum, bana iyi geldi. Şuanda kalp ilacı kullanıyorum taşikardi nedeniyle o da iyi geliyor
Gizem93 adsmom Psikologa suan maddi olarak gitmem zor ama bi şekilde bende atlatıcam inşallah. Sizin adiniza sevindim rabbim bidaha yaşatmasın
gage Haftadayim nefes alamıyorum gibi bir de midem akcigerimle aynı hizaya gelmiş gibi sürekli yanıyor ve gaz yapıyor.uyuyamiyorum, yatamıyorum, uzanamiyorum.kacinci haftaya kadar devam ediyor böyle acaba, bir çaresini bulan var mı kizlar, iyi geldi dediğiniz bir yöntem?