Gzmhsyn bende ilk küçüklerden başlamayı düşünüyorum erken doğum olma ihtimaline karşılık zevkime göre yavaş yavaş alırım çocuğum çıplak mı kalsın 😂 ama beşik olmasa yatakta da yatar ki büyük şeyler Bi kerede alınır küçük şeyler öyle değil , zaten oda yapmaya hiç gerek duymuyorum nasılsa benim yanımda kalacak.