Esra50 Bende buraya ne zaman yazıcam diye hevesleniyordum kiii o gün geldi çattı 😂 37+3 de sabah uyandığımda nişan a benzer bişey gelmişti zaten kontrol için gidecektim hastaneye neyse hemen geldik doktorumuz baktı 3 cm açıklığın var dedi hemen yatışını yapalım dedi yaptık 12.30 da suni sancı taktılar acı eşiğiniz düşükse biraz sancıya dayanamamanız normal ama hastanenizde banyo varsa belden aşağınızı sıcak suyla bol bol yıkayın çok rahatlatıyor saat 7 ye kadar açıklığım 5 cm olmuştu sonra baktılar doğum haneye zor indik 9 cm açıklığa ulaşmışım ( bir ara pes edip yeter beni sezeryana alın demiştim ama iyiki almadılar ) ebem de doktorum da harika insanlardı neyse çok uzatmayım 19.15 de normal doğumla oğluşum doğdu ♥️🧿 harika bi duyguu şuan oğluşum yanımda yatıyor bense 2 saat önce taptazecik anne oldum 😍🥰 Rabbim isteyen dileyen herkese bu güzel duyguyu yaşatsın inşallah 🤲🏻 Dipnot; Acı eşiğim çok düşük olmasına rağmen çok sancı çekmeme rağmen bebeğinizi kucağınıza aldığınızda herşey geçiyor 😍 Umarım hepiniz bir avazda doğurursunuz sormak istediğiniz bişey olursa bu tazecik anneye sorun elimden geldiğince yardımcı olurum 😘🥰♥️
Onurpasa12 Esra50 Allah analı babalı büyütsün inslah darısı benimde başıma canım dua et bize taze anne olarak
Aysekilic Esra50 gözünüz aydın canım darısı bizlerin başına inşallah Size hastanede en gerekli nelerdi Bebeginiz kaç kilo dogdu
Esra50 Sirince-anne34 Amin inşallah canım , hayır almadım pes ettiğim bi ara prenses doğum istedim oda yok maalesef dediler
Esra50 Onurpasa12 İnşallah bir avazda çarçabuk kurtulursun canım yürüyüş ü bol yapın bide hurmayı bol yiyin
Esra50 Aysekilic Teşekkür ederim canım benim , aaa şunu unutmuşum şu eksik dediğim hiç bişey yoktu normal bi doğum çantası hazırlamıştım canım 37+3 de doğurdum 2.760 gr kilosu 50 cm boyu
Esra50 Lelommm Aminn inşallah canım benim , toplamda 9 dikişim var 3 kat kestiğim için her katta 3 er tane dikişin var dedi doktorum
Kbrabz27 Şu an hastanede yatıyorum erken doğum riskinden dolayı 34 haftalığız kilosu önde gidiyor 2400 gram su an sancıyla gelmiştim iki gün önce sancılarım 120 lerdeydi açıklık 2 cm 3 cme yakındı direk yatırdı doktor şimdi durdurdular serumla iğneyle ilaçla iki doz ciğer geliştirici vuruldu bekliyorum ama keşke de doğsa diyorum normal doğum yapacak olsam denemek istiyorum normal doğumu ama korkmuyor da değilim🙏🏻🙏🏻
Pinar__50 Kbrabz27 bende aynı sebepten yattım 33. Haftamda suan 36 olduk ama erken doğarsada bu sefer küveze alacaklardı kendine çok dikkat et bol bol dinlen yat uzan karnında durması daha iyi 🙈❤️
Esra50 Kbrabz27 Hayırlısıyla alırsın inşallah canım benim kucağına , çok güzel bi duygu ama normal doğumun sancılarına dayanırım diyebiliyormusun kendine bunu sor bide yürüyüşü çok yaptınmı
Pinar__50 Esra50 maşallah Allah analı babalı büyütsün ❤️🧿 ya böyle hemen alıyorlar mı ben bugün 36+0 oldum ama 2 cm açıklığım vardı 3 haftadır aynı açıklığım haftaya salı kontrolüm var bakalım bende heyecanla bekliyorum Rabbim herkese nasip etsin 🙏🏻❤️🌹
Esra50 Pinar__50 Aminn inşallah eder canım da benim nişanımda gelmiş tabi ben bilmiyordum da ☺️ Ama öyle ya da böyle çok şükür yavrum kollarımda inşallah sende hayırlısıyla alırsın bebişini 🥰
Kbrabz27 Esra50 ilk önce korkuyordum hep sancıdan o gün sancılarım 120 lerdeydi ve ben gayet iyiydim doktor ebe şaşırmıştı tabiki hissediyorsun ana dayanılmayacak bir sancı değil bence yürüyüş de özellikle doğum için hiç yapmadım 🙏🏻
_anneadayi Esra50 Hayırlı olsun, Allah yavrunuza sağlıklı güzel bir ömür versin 🥰🧸 Ben de dün yani Pazartesi tam 37+3′teydim günlerimi birebir aynıymış ne tesadüf ☺️ Ben de kızımı bekliyorum hayırlısıyla, bizimki daha bekletiyor bakalım 🙈🧡
Esra50 _anneadayi Teşekkür ederim canım 🥰 Rabbim bir avazdada seni kurtarsın inşallah çok güzel bi duygu benim sabırsız oğluşum durmak istemedi kontrol diye giderken hastaneye doğurdum çıktım 😂😂