Kubraygun_ Kızlar merhaba 15 günüm geçmişti bugün verdiğim beta değerim 214 çıktı kaç haftalık oluyor acaba?
Elbet-birgun-kavusacagiz Kubraygun_ son adete gore hesapliycaksiniz Ama betaniz gecikmeye gore az cikmis buyuk ihtimal gec dollenme oldu
Aysem- Kubraygun_ Daha yeni gibi sanki zamanınızda baya geçmiş aslında doktora gittiniz mi? Geç döllenme olabilir belki.
Kubraygun_ Elbet-birgun-kavusacagiz ben bir önceki ay kimyasal gebelik yaşadım normal bir adet değildi zaten oda kimyasal gebelikten önce de düşük yaşayıp kürtaj olmuştum hiç adet görmeden kimyasal gebelik yaşamıştım yani anlayacağınız 6 ay gibi süreçte hiç adet görmeyip geçen ay öyle gördüm
Kubraygun_ Aysem- bugün gittim usg ile baktı ama birşey göremedi kan değerimi akşam öğrendim daha kendisi ile görüşmedim