Ilaydakose Yarın sabah 8'de Allahın izniyle sezeryan ile miniğime kavuşuyorum dualarınızı eksik etmeyin..
iremby Ilaydakose Rabbim yardimciniz olsun. Sagsalim kucaginiza alin insallah. Rabbim hepimize saglikla bebeklerimizi kucagimiza almayi nasip etsin 😊
kubranur58 Rabbım yardımcın olsun canım hayırlısı ile kucagına al miniğini benımde yarın kontrolüm var bakalim ne yapicaz
Gizemcetinn Ilaydakosevende içiyorum biraz vicdanımı rahatlatmak için yoğurt süt falan tüketiyorum işte ne kadar işe yararsa kandırıyorum kendimi