mco Bi kaç gün önce sezeryan ile doğum yaptım eve gelirken doktor reçeteye antibiyotik yazmış 1000 mg bugün alınca gördüm bu ilaç süte karışıyor içmek istemiyorum benim gibi olupta ilacını içen veya içmeyen var mı ? Ne düşünüyorsunuz bu konuda ?
gamzosgamzos mco doktorun emziren annelere gore yazmistir zaten bence kullanın bana antibiyotik yazmamiştı serum olarak vermisti hastanede oldugum surecte
aselnannesi mco canim sakin icmemezlik yapma doktor ona gore yazdırmıştır . benim ablama doktoru antibiyotik yazmayi unutmuştu karnı az kalsin kangiren oluyordu
aslanreis mco içmezsen dikiş yerin nasıl iyileşicek ya mikrop kapar daha kötü olursan doktor adı üstünde var demekki bir bildigi banada yazmıştı herkese yazılıyor yara için
Pambix mco Bana da yazılmıştı mutlaka kullanmak gerek enfeksiyon açısından .zaten sutumuz ne kadar geliyor ki bir sıkıntı olacağını sanmıyorum hem uygun olanı veriyorlar bize.guven kullan
aselnannesi Milkshakee antibiyotik vermeyi unutmuş doktor bizde sonradan fark ettik oda sezeryan olmustu antibiyotik yerine kan ilacı vermiş
Busra0710 mco canım bende yeni doğum yaptım, sezeryanda içte ameliyat sırasında oluşan şeyler ve dikişlerin mikrop kapmaması için içiliyor o. Emziren anneye göre veriliyor tabi ki
aslanreis mco canım enfeksiyonum vardı benim hamileykende içtim doktorlar ona göre veriyo ilacı bebeğe geçtigini sanmıyorum
aselnannesi Milkshakee bilmiyorum ki canım ama sezeryan da falan nester turu seyler kullanıldığı için kullanılıyor galiba
Milkshakee aselnannesi hap yutamıyorum da ondan soruyorum 🤦🏻♀️ Daha önce ameliyat oldum ilaç falan kullanmadım hiç sonrasında inşallah bunda da vermez doktor🙏🏻
Busra333 mco bence iç canım doktor nasıl hamilelikte de antibiyotik veriyor ama bebeğine zararı olmayacak içerikte olanı aynı şekilde dogumdan sonra da aynısı geçerli bence. Benimde yarın sezeryan var antibiyotik yazmayı unutsa dahi hatırlatırım bi an evvel iyileselim toparlanalım 😊