Kızlar Allah’a şükürler olsun dün yumurtlama bugün çatlama gördüm.
https://resimyukle.org/i/W9bhu
Artık değerlendirip bekleyecegiz adetimizi. Allah’ım isteyen herkese versin🤲 Beraber beklemek istiyorum sizinle. Benimle aynı durumda olan var mı? 3 gün üst üste değerlendireceğiz. Sonra günaşırı. Bu süreçte havuç, kuru kayısı, kuru incir ve muz yiyorum. Sizler ne durumdasiniz😍