benimoykummmm Kızlar iyi akşamlar bugün doktora gittim nst de sancım çıktı 3 cm de açılmam vardı doktor git sancın sıklaşınca gel dedi sancım aynı sıklaşmadı 15 dakikaya bir geliyor ama kanamam başladı hastaneye gidiyimmi yoksa sancımın sıklaşmasınımı bekliyim