Sude-96 Kızlar kusura bakmayın ama 26+5 meni gibi beyaz akıntı lavobaya girince peçete kullanırken geliyor ilk defa böyle bu kıvamda oldu. Yapışkan jel gibi
gokcekocyigit07 Sude-96 tek başına akıntı ise telaş etme rahim büyüdüğü için ve artan hormonlardan kaynaklı bu tarz akıntılar gayet normal, ama akıntıya koku, kaşıntı, karın ağrısı, idrarda yanma eşlik ediyorsa enfeksiyon olabilir, yine de doktoruna da danış tabi 🤗
Aslhn12 Sude-96 canım su dediğin şeffaf oluyor ve geldiği zaman da iç çamaşırını ciddi şekilde ıslatacak kadar oluyor rengi yoktur . Su gibidir. Korkma normal bu akıntı: hatta bazen su gibi akıntı geldiğinde bile illa suyun geldiği anlamına gelmese de doktora gidilmesi öneriliyor ne olur ne olmaz diye mantardan da olabiliyor, tıpkı benim dün suyum geldi diye doktora gittiğimde mantardan dolayı olan akıntı gibi.
Sude-96 Aslhn12 sağol canım 🙏🏻 Bende öyle biliyordum ama ilk defa böyle olunca affedersin meni gibi korktum. Geçmiş olsun gebelikten önce çok mantar oldum onun sıkıntısını bilirim :(
Busra333 Sude-96 ohooo suan 39 haftalığım her gün lüp diye geliyor pedime. Doktorum neyaz renkte ve kokusuzsa normal olur dedi
Kevseryldrm @Sude-96 aynı haftadayız aynısı bir kaç kez bende de oldu peçetede öyle bişey görünce korktum açıkcası 😂 korkulacak birşey olduğunu düşünmüyorum genellikle ilişkiden sonra çoğalıyor gibi geldi bana yine de doktor kontrolünde sormayı ihmal etmemeli 👌🏻
Sude-96 Kevseryldrm bana da ilişkiden sonra oluyor gibi geldi. Bide korktum kendimden dedim bu ne 😂 evet soracağım yine de
La_Liberte Sude-96 mutlaka önemli bişey yoktur. O sıvı sarıya dönerse kokulu olursa mutlaka doktorunuza danışın. Aslında ulaşabiliyorsanız. Bunu da danışın. Kafanıza ne takılırsa sorun hiç çekinmeyin sormakta. İçinize dert olacağına sorsanız çok daha iyi. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 😊🙏🏻