Merhabalar, bugün detaylı ultrason için randevu alıcaktım doktorun sekreteri son adeti sordu 18/05 dedim. 17+6 oluyorsunuz dedi. Ama şuan 18+3′üm, bugün doktora gittim 18+3 dedi ultrasonda ileri çıkıyor. Bu kadın şimdi bana 19 ekime randevu yazdı. 22 haftalarda çağırdı yani, ben şimdi hangisini baz alıcam 17+6 mıyım 18+3 mü?