Asyagiller Merhabalar anne adayları :) Çatlaklara karşı etkili ve güvenilir önerilerinizi bekliyorum 😊
Mehfam10 Asyagiller 8. Aya kadar bebek yağı kullandım her duş sonrası masaj yaptım 9 a bir girdim çatlak patlak yusyuvarlak acayip catladim 😂 şimdi de faydası olur mu bilmem ama biooil kullanıyorum var olan çatlaklarıma doğumdan sonra geçiriyor felan dediler ya bakalim şöyle hafiflesin ona da razıyım 🤭
MelH Asyagiller ben mustela kullaniorm vücudumda daha hamile kalmadan önce çatlaklarım vardı ama beni rahtsiz edeck düzeyde değildi kesin çatlarm bn diordum 33 haftalık olduk henüz catlamadm her duşta bebe yağı kullaniorm ekstra ama son haftalarda catlarsn diorlr 😏🤦🤦 ins catlamam 🙏
melekyigit Asyagiller ben coooooook araştırdım ve kantoron ve zeytin yağını buldum cunku bebek yağı yada diger baska yağlar badem o bu kıllanma yapıyor bizzat sahidim çevremden
anneyimmm_ Bi çatlak yağı kullanıyorum kendisi etkiliyse de kokusu berbat onu tavsiye edemeyeceğim o yüzden 😂 has zeytinyağını hafif ılıtıp sürünce hem çatlak oluşmuyormuş hem de yeni oluşan çatlaklar geçiyormuş diye okudum bi yerde o yüzden bu ara onu kullanıyorum
hanimhanimcik ben elastea diye bir krem kullanıyorum eczaneden aldım ama Türkiyede var mı bilmiyorum, bio oil çok kullanıyorlar birde. ama olacağı varsa yine olur benimde çok çatlaklarım oldu biraz genetik diyor doktorlar
ecemnas88 Lierac ve bio oil kullanıyorum şuanlık ama çatlayıp çatlamayacağımızı zaman göstericek bu durumda beni çok geriyor 🥺😂😂
Asyagiller melekyigit doğal kantaron yağı buldum aldım ama kullanıp kullanmama konusunda emin olamadım zararlı olabilir mi diye endişelendim 🤷♀️