Kızlar 16+5 hamileyim dünden beri kanamam var
dün gece acile gittim proluton igne oldum ama şimdi tekrar yogun basladı. DOktorumla konustum Simdi hastaneye gidiyorum bu gece gözlem altında tutulucam nolur dua edin ilk gebeligim. Tüp bebek çok emek verdim cok istedim dua ettim benden gitmesin bebeğim 😢