Merhabalar hanımlar
İlk kızımı gebelik zehirlenmesi sebebiyle 35 haftalık erken doğum yaptım kızıma tüp bebek tedavisinden sonra hamile kalmıştım ara vermek istememiştim kızım 16 aylıkken ona hamile kaldığımi öğrendiğim gün tekrar hamile olduğumu öğrendim tedbir amaçlı 36 haftaya kadar ecopirin kullandım tansiyon ölçümlerime dikkat ettim mucize gibi 38+4 cuma günü 17 Eylül’de doğum için anlaştık bu günlere gelebildigime inanamıyorum hala ilk çocuğumu genel anestezi altında doğum yaptım ayrılmam zor olduğundan bunu spinal istedim sonda spinalden önce takıldı doktorum özellikle mahremiyet açısından odada sonda takılmasını istemiş ama öyle dayanilmayacsk acim olmadı yandı sadece ameliyathane de anestezi uzmanı kilom olduğu için spinal tutmayabilir seni genele alırım o zaman haberin olsun dedi ama iğne etki etti artık korkudan mi heyecandan mi ben biraz kötü oldum bayılacak gibiydim korktum anestezi uzmanı beni oyalarken doktor da işleme baslamisti hiç bir acı hissetmedim sadece hafif cekistirmeleri hissettim hemen sonra acı bir ağlama sesi çok ağladı bebeğim yerinde rahattı sanırım doktor hemen gösterdi temizleyip yanıma getirdiler heyecandan bişey anlamasam da çok güzel bir duygu ilk bebeğimi görememiştim öpüp koklayamamistim direkt kuveze alınmıştı bunda herşeyi yeniden yaşadım spinal etkisi 4 saat sonra geçmeye başladı hafiften agrilarim oldu dogumdann 6 saat sonra kaldırdılar beni öyle korktuğum gibi değildi şükür kahve de;2 bardak içtim su çok içiyorum simdide ağrılarım oluyor ama gün geçtikçe azalacaktır bebeğimde sarılık çıktı onun kontrollerine gidiyoruz her gün süt açısından sıkıntım var ilk bebeğimi de emziremedim sütüm fazla olmuyor bebek emmek istemiyor sağım yaparak çıkanı veriyoeum mamayla destekliyorum düzelir inşallah hepinize kolay doğumlar diliyorum sormak istediğiniz soruları müsait olduğumda cevaplarım