Benim kayinvalidemler beşiğini alalım dedi ama büyük ihtimal tam altında takarlar tek erkek çocuğu çünkü eşim, annemde terzi hemen hemen her şeyini diker diye düşünüyorum, babynest takımını dikti bile. Bide her zaman benim, eşimin bide çocuğun olsun onun ismiyle üçlü kolye yaptırayım derdi onu da yapar annemler. Eşime de ne aldiracagima daha karar veremedim 😂