Melos12 Elbet-birgun-kavusacagiz bugün gittim doktora dün betam 1320 lerdeydi karından baktı göremedi Altan bakalım görülür dedi ama korkudan baktırmadım haftaya çağırdı oğlumdayken beta felan çok baktırmadım pek anlamıyorum direk gözükmüştü bebek inşallah haftaya görürüm🙏
Melos12 Beyza00_ doktorumda haftaya çağırdı pazartesi gel görülür kesin dedi Altan baksam görürüm dedi ama baktıramadım
Melos12 Beyza00_ alla alla karından baktıda göremeyincemi Altan baktı acaba bazen geç döllenme felan olduğunda Altan bakıyorlarmış öyle duydum ama
omerayazelifasya Beyza00_ 6 haftalıkken benim de alttan baktı. Kalp atışı ancak alttan duyuldu. Kese dolu olduğunu anlamış olduk. Küçük olduğu için karın ultrasondan anlaşılmadi dedi Dr hanım