aslibiceer Merhaba bugün kontrölle gittik haftam 25+5 ama bebeğimin ayakları 24+1 doktor normal dedi ama çok üzüldüm bu durumu yaşayan var mı?
Hatice_ee aslibiceer arada olcumlerden dolayi oyle gozukebiliyo ilerde veya geride olmasi onemli degil benim bebegimde 2 hafta ilerdeydi hafatasini yakaladi simdi kendi tarihinde