Meltem058 Haftamı yarin itibariyle tamamlıyorum doktorum covid aşısı olmami önerdi bu süreçte aşı olanlar var mı ? Ne zaman aşı oldunuz ?
Aslylmz merveees herhangi bir yan etkisini gördünmü nasıl geçti ben 15+3 üm doktor 3 aydan sonra ol dedi ama çekiniyorum biraz dhaa beklemek istedim. Erken olanları görünce bi yandan cesaretleniyorumda
merveees Aslylmz ben çalışıyorum o yüzden daha fazla beklemek istemedim Aşıdan sonraki gün halsizlik oldu bütün gün uyudum başka yan etki olmadı bende