Aysekrtl Merhaba güzel anneler kış bebekleriniz için uygun fiyatlı alışveriş önerilerinizi istiyorum alışverişi nereden yapıyorsunuz internette hangi siteleri tercih ediyorsunuz yardımcı olurmusununuz😊😊💙👶
annemioluyorumben Aysekrtl ebebek online takip ediyorum bazen çok iyi indirimlere denk geliyorum mesela geçen gün astronot tulum vardı 4.99tl gerçekten şaka gibi ama 😅
Elfcm Aysekrtl ebebek ve lcw birde burada yerel mağaza var internet satışı da mevcut oradan aldik bir kac parça. Bebegen diye aratabilirsnz Instagramdan ilk etapta çok giyemeyecekleri için uygun aldik küçüklerini.
Aysekrtl annemioluyorumben aynen bende takip ediyorum ama çoğu ürün tükendi yazıyor beden bulamıyorum nedense🤦♀️burada mağazasıda yok
Aysekrtl bahtnurr1 Evet ama lcw yeni sezon fiyatlar çok uçuk..e bebegin sitesi hep aynı ürünleri görüyorum..Lcw en kalitelisi ama birde çeşit çok fazla😊bakıcam tekrardan umarım uygun ürünler bulablrm
Aysekrtl Elfcm tamam bakacağım çok sağolun 😊lcw mağaza fiyatları çok pahalı sitesinde birazdaha uygun ürünler karar veremiyorum bir türlü
bahtnurr1 Aysekrtl ebebek daha uygun indirim takip et sürekli ben baya uyguna almıştım herşeyi ama ince olabiliyor ürünleri o konuda pişman oldum
Aysekrtl Alyam77777 burada mağazaları yok malesef internet sitesinde aynı ürünleri görüyorum sürekli 🤦♀️